Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06.05.2023, 18:57   #1
pałeł
gsm: 512242193
 
pałeł's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
pałeł will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 13 godz 42 min 47 s
Domyślnie

pomiar do nikad jedyny sensowny by był z 3 żarówkami na raz ale te same i mozna porównać barwę żarnika , ale tak naprawdę zmierzyć należało by rezystancje izolacji na100V robi sie to induktorem jakby ktoś chciał wiedzieć. A jak w trasie dopadnie was zbyt duże napięcie ładowania to z 3 fazowej prądnicy zróbcie 2 fazowa( lepsze bedzie nie doładowanie niż 18v na wyjściu z regulatora ) a robi sie to tak ze jeden żółty kabel trzeba po chamsku przeciąć albo po prostu wyjąc z wtyczki jak ktoś jeszcze nieszczęsnych styków nie zlutował
do tego w Hennesie w rozdziale 9/33 macie jak zmierzyć regulator napięcia omomierzem

a ja do tego polecam wam pomierzyć spadki napięć na przewodach np masowym bo problemy z ładowaniem nie biorą sie znikąd. być moze z racji wieku cześć przewód zwyczajnie gnije w środku do tego po rozpięciu obwodów warto również sprawdzić rezystancje izolacji i ciągłość
pałeł jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.