![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Jeśli metryczny system jest lepszy to dlaczego cały świat używa nasadek na kwadrat 1/2 cala?
![]() Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() ![]()
__________________
buziaki ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Wiem że WERA to top i podobne.... ale słuchajcie, kupiłem sobie zestawy imbusów i torxów Yato do mojego sporadycznego użytku przy BMW. Takie kolorowe plus dwa pudełka takich bitów dłuższych do klucza dynamometrycznego chińskiego Neoma który o dziwo całkiem OK jest. Planuję też sobie kupić walizkę Yato i płasko oczkowe. Torxy bity używałem zimą i nie miałem do nich uwag więc mniemam że posłużą.
Z opinii wynika mi że Yato są OK jeśli nie mówimy o użytku profesjonalnym. Czy tak? PYtam bo mam czas na zwroty jeszcze parę dni ![]() Nie mam wygórowanych potrzeb, ale preferuję jak najmniej diaksa i wierteł przy "odkręcaniu" śrubek ![]() Pozdro zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
Lepiej zostawić zabierak 1/2" niż mieć dwie "grzechotki" Jedną do calowych, a drugą do metrycznych ![]() 1/4”, 3/8”, 1/2”, 3/4” oraz 1”. Mieć pięć grzechotek, a 10 no....
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
![]() |
![]() |