|
|
#21 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,614
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s
|
przy stopniu sprężania 10:1 lanie 98 jest bez sensu...
w mojej betoniarcie jest 12:1 ale są czujniki spalania stukowego jeżdżę na 95 bo silnik subiektywnie ma miększą pracę 98 mało się sprzedaje więc kto wie ile m-cy kisi się ona w zbiornikach |
|
|
|
|
|
#22 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,539
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 6 godz 53 min 36 s
|
No to dlatego rekordy przelotów na baku pobijałem w płaskim Kazachstanie i na benzynie 92.... nie mogłem uwierzyć.... a jednak....
W Kirgistanie mimo że płasko też było lepiej niż PL... ale ta 92 śmierdziała ![]() ![]() Ale to tą afrą... nie NAT
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
|
|
|
|
#23 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Giżycko
Posty: 175
Motocykl: XRV 750 Africa Twin
Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 9 godz 53 min 4 s
|
Odgrzeję kotleta bo temat w miarę pasi i może ktoś mi podpowie. Honda crf 1000, po wyjęciu akumulatora na zimę i zamontowaniu, wyświetlacz średniego zużycia paliwa jest cały czas wyzerowany. Wszystkie inne wskazania działają prawidłowo. Nie drażni mnie to jakoś szczególnie, ale fajnie jakby coś pokazywał skoro już jest.
|
|
|
|
|
|
#24 |
![]() |
nie wiem czy to istotne ale w NC750x było tak, że po odłączeniu aku na dłuższy czas trzeba/wskazane było zrobić adaptację czujników i po odpaleniu silnika na zimno, bez dotykania gazu trzeba było zaczekać na wolnych obrotach na włączenie się wentylatora chłodnicy - po tym można było wyłączyć silnik i po odpaleniu jeździć normalnie już.
może coś tędy? m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#25 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Giżycko
Posty: 175
Motocykl: XRV 750 Africa Twin
Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 9 godz 53 min 4 s
|
każda podpowiedź jest istotna, sprawdzę tym sposobem CRF
|
|
|
|
|
|
#26 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,410
Motocykl: CRF1100
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 53 min 18 s
|
Cytat:
Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110 |
|
|
|
|
|
|
#27 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Giżycko
Posty: 175
Motocykl: XRV 750 Africa Twin
Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 9 godz 53 min 4 s
|
Odpaliłem i pojechałem, jakieś 300 kilometrów zrobiłem po zamontowaniu akumulatora.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,410
Motocykl: CRF1100
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 1 godz 53 min 18 s
|
Cytat:
Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110 |
|
|
|
|
|
|
#29 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Giżycko
Posty: 175
Motocykl: XRV 750 Africa Twin
Online: 3 miesiące 3 tygodni 5 dni 9 godz 53 min 4 s
|
Wskazanie średniego spalania na wyświetlaczu wróciło. Zwróciłem uwagę, że średnia prędkość została zapamiętana z ostatniej jazdy przed odłączeniem akumulatora i nic się nie zmieniała. Wykasować też się nie dało. Dopiero po wyzerowaniu wszystkich przebiegów, udało się skasować średnią prędkość. Także ten, trzeba zrobić reset po dłuższym postoju bez aku.
Ostatnio edytowane przez pecze : 08.09.2023 o 00:56 |
|
|
|