![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
:O
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: warszawa
Posty: 684
Motocykl: RD07
Przebieg: 38000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 6 dni 21 godz 25 min 16 s
|
![]()
ja miałem wersję z żarówkami "bańkami" i przeabiałem instalację na H4. wymagało to właśnie wstawienia przekaźników. tak jak wspominałem, założenie ów przekaźników i doprowadzenie zasilania bezpośrednio spod kostki od regulatora (nie podłączamy nic pod aku, tylko za bezpiecznikiem 30A!) prowadzi do odciążenia istalacji w znaczny sposób. same lampy pobierają ponad 10A. a jak chcesz podpinać różne urządzenia to skombinuj sobie kostkę z bezpiecznikami i od nich ciągnij dalej. pamiętaj o odpowiednim dobraniu bezpieczników i przewodów do mocy urządzeń.
__________________
:O |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
grzałka elektryczna | Dejvid | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 6 | 22.09.2008 10:09 |