![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2022
Miasto: Warszawa
Posty: 158
Motocykl: KTM 1290 Super Duke R; R1250 GSA; 990 Adventure; MZ 251
![]() Online: 5 dni 12 godz 55 min 38 s
|
![]()
Dobra, uszczelka zamówiona.
Obejmy króćców ssących również. Ich śrubki są w opłakanym stanie i w każdym brakuje tej dystansowej tulejki stąd nie wiadomo jak mocno je dokręcać bo w pewnym momencie trzeba ostro cisnąć, żeby śrubokręt nie przeskakiwał. Zamówiłem też przewodzik podciśnienia do zaworków gaźnika bo zauważyłem, że też zaczynają powoli pękać. Króćce ssące są nowe od Tourmax. Po odpaleniu Afryka cały czas strzelała w wydech a gaźników nie dało się w ogóle wyregulować. Synchronizacja również cały czas się rozbiegała. Pewne jest, że gdzieś łapała lewe powietrze bo po spryskaniu króćców samostartem obroty od razu wzrosły. Tak się zastanawiam, czy nie lepiej rozdzielić gaźniki i wymienić 4 uszczelki, które mi zostały tak na wszelki wypadek i czy jest jeszcze jakieś miejsce, w którym te gaźniki mogą łapać lewe powietrze? Na zdjęciu widzę na pewno 2 o-ringi rurek wentylacyjnych (3): ![]() Wiecie gdzie są pozostałe dwa, które mi zostały?
__________________
Yes but no. https://www.youtube.com/@conoriansride |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tanie paliwo? | bliźniak | Wszystko dla Afryki | 285 | 24.01.2016 12:35 |
Przelewa paliwo - zbyt wydajna pompa? KTM LC4 ADV | rob | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 08.10.2012 18:14 |
Przelewa paliwo w terenie | SóHY | Uklad paliwowy i wydechowy | 12 | 19.08.2012 15:00 |
Gaźnik RD03 - wyciek z komory pływakowej | Kuler | Uklad paliwowy i wydechowy | 4 | 14.05.2012 08:31 |