![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Ja bym go tak diagnozował:
1. Nie ma papierów na regenerację z ostatnich dwóch lat, ale wygląda oki = do małej regeneracji. 2. Nie ma papierów na regenerację z ostatnich dwóch lat i wykazuje objawy zużycia o których piszą chłopaki powyżej = do dużej regeneracji lub szrot na części. To jest element, który powinien być serwisowany co 3-4 sezony, więc nawet najmłodsze powinny mieć za sobą około pięciu serwisów. Na ogół mają zero, max jeden. Jazda do rozbiórki. Tym bardziej jak masz już wyjęty.
__________________
www.kolejnydzienmija.pl 2014: Żatki Bolek na promie kosmicznym 2015: Veni Vidi Wypici 2016: Muflon na latającym gobelinie 2017: Garbaty Jednorożec 2018: Czarny Jaszczomp 2019: Rodzina 50ccm plus 2020: Żółwik Tuptuś 2021: Chiński Syndrom 2022: Nie lubię zapierdalać 2023: Statek bezpieczny jest w porcie, ale nie od tego są statki 2024: Uwaga bo ja fruwam 2025: Ekwipunek Załogi Gogurka |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cóż to takiego i jak sprawdzić czy sprawne. | baloo | Układ elektryczny i zapłonowy | 1 | 01.02.2010 22:43 |