![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 57
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 12 godz 11 min 42 s
|
![]()
i o to mi chodziło, dziękuję bardzo,
tak to jasne, że zęby muszą być w jednej linii, ale ta przednia zębatka rusza się względem drugiej tak mniej więcej o 30 stopni i kosz można "wsunąć" nie "napinając" tych sprężyn, no i to byłby pewnie błąd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomaj
![]() |
![]()
Tak jak napisał Matjas:
zębatka poniżej musi zostać zlicowana zębami z tą, która jest na wierzchu - przecież inaczej tego nie złożyć. oczywiście 'licujesz' pokonując opór sprężyn w CRF1000 jest podobnie: IMG_0450.PNG |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
alu-kufry, montaż | mckrzysiek | Wszystko dla Afryki | 37 | 08.09.2014 14:08 |
Montaż sprężyn. | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 11.04.2011 15:42 |