![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Łęczyca
Posty: 220
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 6 godz 21 min 59 s
|
![]()
MNie sie juz zdarzyło kilkakrotnie w czasie jazdy wyjechac benzyne do rezerwy i na biegu przekręcac kranik na RES. Potwierdzam ze sie przydaje. Nie żałowałbym tych 80 zł. Co oryginał to oryginał. Nie lubię rzeźbionych motocykli no chyba że OCC.
__________________
Transalp Błękitny Grom XL 600V Moja galeria foto http://picasaweb.google.com/petrosbike |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
U mnie pokrętło kranika było złamane i sklejone przez poprzedniego właściciela. Niestety, patent nie wytrzymał długo. W ramach eksperymentu podrzuciłem plastikowe resztki do sklepu modelarskiego. Jak wiadomo modelarze to genetyczne krzyżówki facetów, którzy mają anielską cierpliwość, szwajcarską dokładność i polską pomysłowość. W 24 godziny za 20 zł zrobiono profesjonalną protezę (aluminiowa toczona tuleja + modelarski klej). Jak ktoś z W-wy, to polecam (ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 6). ![]()
__________________
"Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: Nic nie mów. Nic nie rób. Bądź nikim" - Arystoteles Ostatnio edytowane przez mikelos : 16.03.2012 o 20:03 |
|
![]() |
![]() |