|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Bo wiecie, tu sobie możemy ponarzekać że na Dakar to marny ten trampek, zawias taki se a silnik niewiadomo co, i wydech dziwny....
....tymczasem starzy trampkarze w liczbie niemałej przeżywają to co FAT w momencie gdy nadchodziła NAT. Pamiętam jak to było. Siedzą, ciułają hajs, liczą kredyty i leasingi i wpłacają zaliczki ![]() Z mojej perspektywy to jeden z niewielu motocykli w tej klasie z akceptowalną z mojej perspektywy jeszcze ceną zakupu nowego. Nie, ja nie kupuję - nie stać mnie chyba więc zostaję z nastoletnim GSem ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 21 min 18 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
![]() Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 52 min 16 s
|
![]()
Aby trampek odniósł podobny sukces do NAT musiał być bardziej asfaltowy niż terenowy.
Moim zdaniem jest spoko i ta cena na dzisiejsze czasy nie jest jakaś zabójcza. Trzeba też wziąć pod uwagę dobry pakiet elektroniki. Trampek w końcu będzie jechał i hamował ![]() Niestety firmy mają coraz bardziej zachłannych księgowych i zysk staje się sprawą najważniejszą.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |