| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
| 
			
			 trampkarz emeryt 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bo wiecie, tu sobie możemy ponarzekać że na Dakar to marny ten trampek, zawias taki se a silnik niewiadomo co, i wydech dziwny....  
		
		
		
		
		
		
		
	....tymczasem starzy trampkarze w liczbie niemałej przeżywają to co FAT w momencie gdy nadchodziła NAT. Pamiętam jak to było. Siedzą, ciułają hajs, liczą kredyty i leasingi i wpłacają zaliczki   Z mojej perspektywy to jeden z niewielu motocykli w tej klasie z akceptowalną z mojej perspektywy jeszcze ceną zakupu nowego. Nie, ja nie kupuję - nie stać mnie chyba więc zostaję z nastoletnim GSem  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2018 
				Miasto: okolice Warszawy 
					
				
				
					Posty: 1,446
				 
Motocykl: CRF250L * T7 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 tygodni 1 dzień 15 godz 24 min 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2021 
				
					
				
				
					Posty: 285
				 
Motocykl: GG ES700 
				
				
				 
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  . Cenowo też szału nie ma, bo tak jak wszyscy piszą - dorzuć handbary i płytę pod silnik i wychodzi identyko T7/Tuareg. Ja miałem nadzieję na konkurencję dla tego typu maszyn, ale niestety zaczynam zbierać zaliczkę na Aprilkę bo na horyzoncie nic się nie pojawi z terenowych dwucylindrowcow (ktm 890 R spoko, ale odjechany cenowo)
		 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#4 | 
| 
			
			 ReGeNeRaToR 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Olsztyn 
					
				
				
					Posty: 674
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 35 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Aby trampek odniósł podobny sukces do NAT musiał być bardziej asfaltowy niż terenowy. 
		
		
		
		
		
		
			Moim zdaniem jest spoko i ta cena na dzisiejsze czasy nie jest jakaś zabójcza. Trzeba też wziąć pod uwagę dobry pakiet elektroniki. Trampek w końcu będzie jechał i hamował ![]() Niestety firmy mają coraz bardziej zachłannych księgowych i zysk staje się sprawą najważniejszą. 
				__________________ 
		
		
		
		
	END of TRANSMISSION  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |