Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.03.2023, 12:10   #1
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 50 min 58 s
Domyślnie

Bo wiecie, tu sobie możemy ponarzekać że na Dakar to marny ten trampek, zawias taki se a silnik niewiadomo co, i wydech dziwny....

....tymczasem starzy trampkarze w liczbie niemałej przeżywają to co FAT w momencie gdy nadchodziła NAT. Pamiętam jak to było. Siedzą, ciułają hajs, liczą kredyty i leasingi i wpłacają zaliczki

Z mojej perspektywy to jeden z niewielu motocykli w tej klasie z akceptowalną z mojej perspektywy jeszcze ceną zakupu nowego. Nie, ja nie kupuję - nie stać mnie chyba więc zostaję z nastoletnim GSem
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.03.2023, 14:52   #2
sudden
 
sudden's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: okolice Warszawy
Posty: 1,420
Motocykl: CRF250L * T7
sudden jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 21 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post
(...) Nie, ja nie kupuję - nie stać mnie chyba więc zostaję z nastoletnim GSem
Podoba mi się słowo "chyba" w tym kategorycznym zdaniu.
Walkę wewnętrzną wyczuwam
sudden jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.03.2023, 15:08   #3
Horizon
 
Horizon's Avatar


Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
Horizon jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał zimny Zobacz post
Bo wiecie, tu sobie możemy ponarzekać że na Dakar to marny ten trampek, zawias taki se a silnik niewiadomo co, i wydech dziwny....

....tymczasem starzy trampkarze w liczbie niemałej przeżywają to co FAT w momencie gdy nadchodziła NAT. Pamiętam jak to było. Siedzą, ciułają hajs, liczą kredyty i leasingi i wpłacają zaliczki

Z mojej perspektywy to jeden z niewielu motocykli w tej klasie z akceptowalną z mojej perspektywy jeszcze ceną zakupu nowego. Nie, ja nie kupuję - nie stać mnie chyba więc zostaję z nastoletnim GSem
Bez wątpienia znajdą się amatorzy nowego trampka. Baa! Będą zachwyceni bo to jest to na co czekali, ale nie można lekceważyć gadania tych którzy są sceptycznie nastawieni do tego co powstało. Sporo ludzi liczyło, że pojawi się jakaś konkurencja dla T7 i Tuarego (bo prawda jest taka, że aprilia jedyna rzuciła wyzwanie Yamasze i dała bardzo fajną odpowiedź na adv z zacięciem enduro/rajdowym). Wychodzi na to, że powstał motocykl który z V-stromem może sobie piątkę zbić . Cenowo też szału nie ma, bo tak jak wszyscy piszą - dorzuć handbary i płytę pod silnik i wychodzi identyko T7/Tuareg. Ja miałem nadzieję na konkurencję dla tego typu maszyn, ale niestety zaczynam zbierać zaliczkę na Aprilkę bo na horyzoncie nic się nie pojawi z terenowych dwucylindrowcow (ktm 890 R spoko, ale odjechany cenowo)
Horizon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.03.2023, 16:31   #4
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 52 min 16 s
Domyślnie

Aby trampek odniósł podobny sukces do NAT musiał być bardziej asfaltowy niż terenowy.
Moim zdaniem jest spoko i ta cena na dzisiejsze czasy nie jest jakaś zabójcza.
Trzeba też wziąć pod uwagę dobry pakiet elektroniki.
Trampek w końcu będzie jechał i hamował
Niestety firmy mają coraz bardziej zachłannych księgowych i zysk staje się sprawą najważniejszą.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.