![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
|
![]()
NGK CR3 w garniturze fajki OEM
![]() https://photos.app.goo.gl/E3TaNjzXFVxcMroH9 znajdź jedną różnicę .... poza kapturkiem oczywiście, który został stracony na próby wcześniejszej adaptacji bez cięcia, klejenia i wyszła OEM z upgrade. Odnośnie przewodu to bez problemu się go wykręca z cewki , robiłem to już w kilku sztukach i nic niepokojącego przy wymianie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
odkręcanie się świec zapłonowych | DANDY | Regularne czynności serwisowe | 11 | 01.04.2011 00:19 |