|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Emek - pewnie dlatego masz 701.
Pomijając cenę /choć mogłem uskrobać/ 701 dla mnie to motocykl kompletnie nienadający się. Wziąłem 690 na jeden dzień jazdy i to było kompletne nieporozumienie. I tak można bez końca. Jako enduro niespieszniepodróżne CRF300 robi wszystko co należy. Na tył twardsza spręzyna za 350PLN z Hyperpro i nie mam już zastrzeżeń. Klamki za 150PLN. Nie wiem co jeszcze miałbym wymieniać, żeby się świeciło jak psi fiut i dalej było trzysetką? Widziałem tutaj już takie motocykle. Podobno pozostawiły dobre wspomnienia na całe życie ![]() ![]() ![]() W ramach motocykli bądź co bądź markowych i budżetowych /za swoją dałem rok temu 29kPLN co przez przyzmat obecnej inflacji mocno mnie cieszy/ uważam, że 300 NIE ma konkurencji w tej klasie. Kwestia tylko co komu jest potrzebne - dla tych bardziej hard jest 'L', dla tych bardziej do jazdy dalej i niekoniecznie zawsze po czarnym jest 'Rally'. Jest jakościowo bardzo dobrze - nie ma się co bardzo czepiać. Nawet CRF1000/1100 okazały się jakościowo takie sobie z akcjami przywoławczymi na lagi czy korozję tu i ówdzie. DWUKROTNIE droższy motocykl. Pisząc o cenach części - do jakiego współczesnego motocykla są one tanie ![]() Nie chce mi się chwalić swojego ogonka - to nie moto idealne i nigdy nie będzie /chyba/ moim jedynym, ale pamiętając o jej ograniczeniach może bardzo dużo. Dużo więcej niż możnaby oczekiwać od niepozornej 300tki - która ma wymiany oleju co 12kkm. Wracając do ostatnich postów w tym wątku - ostatnie co bym robił to zwiększał na siłę moc silnika. Najlepsze co można zrobić to porządna płyta pod silnik z gmolami - niestety tylko z USA i to jest ten koszt, który jest spory bo około 3,5kPLN. ALE likwiduje w Rally jedyną poważną w moim odczuciu wadę. Każdemu potrzebne jest co innego. Na szczęście.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
![]() Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() Ja nadal uważam, że CRF300 to super sprzęt, gdybym mógł mieć 2 to by została ze mną na dłużej. Imo za te 32 tys gdybyśmy dostali coś co ma chociaż "dobry" zawias to bym się nie czepiał, ale Honda osiadła na laurach i mamy się cieszyć, że jest jakiś dual poza KTMem do kupienia w europie. Dla przykładu za te samą cenę można kupić Benelli dwucylindrowe 700 ccm https://www.otomoto.pl/oferta/benell...-ID6FgMZW.html. Tak, wiem sprzęt inny, ale kurcze... jednak dostajemy trochę.więcej w standardzie. Przypominam, że Honda nie ma nawet złącza USB w standardzie. Z Voga bym się nie śmiał wcale. Nie wiem jak cały sprzęt ale jednostki napędowe Loncin potrafi robić. Do tego jeśli nie przejedzie 100 tys km jak Honda to jakoś.bym to przeżył ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Michał
![]() |
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 18:58 |
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem | sluza | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 205 | 20.11.2021 06:34 |
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki | jendrus | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 65 | 27.10.2021 07:26 |
Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 12:36 |
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 13:56 |