Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01.03.2023, 15:52   #1
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Tak masz rację zębatka powinna być zamontowana napisami do zewnątrz ale raczej jej odwrócenie nie zniszczy walka co najwyżej zepsuje osiowość
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.03.2023, 16:07   #2
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,590
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 41 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dubel Zobacz post
Tak masz rację zębatka powinna być zamontowana napisami do zewnątrz ale raczej jej odwrócenie nie zniszczy walka co najwyżej zepsuje osiowość
HGW - afra byla bardzo zadbana, miala super sprezanie - solidne 11 bar - napinacze ledwo wysuniete, kosz zupelnie nieslyszalny i przy 80 tys km na liczniku walek nie istanial. ktos cos musial spier... moze ta zebatka, moze przeciagniety lancuch ale cos nie pyklo bo przy takim nalocie walek ma byc perfekt. koles zdecydowal o zakupie nowego walka i planuje w przyszlosci drzec silnik.

p.s. zebatka wloskiej firmy PBR - nigdy sie z taka nie spotkalem:

https://www.pbr.it/pbrsprockets-comp...ge=en-x-simple
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.03.2023, 10:15   #3
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał szynszyll Zobacz post
HGW - afra byla bardzo zadbana, miala super sprezanie - solidne 11 bar - napinacze ledwo wysuniete, kosz zupelnie nieslyszalny i przy 80 tys km na liczniku walek nie istanial. ktos cos musial spier... moze ta zebatka, moze przeciagniety lancuch ale cos nie pyklo bo przy takim nalocie walek ma byc perfekt. koles zdecydowal o zakupie nowego walka i planuje w przyszlosci drzec silnik.

p.s. zebatka wloskiej firmy PBR - nigdy sie z taka nie spotkalem:

https://www.pbr.it/pbrsprockets-comp...ge=en-x-simple
Wieloklin i wielowpust sa symetryczne wiec odwrotne zalozenie nie ma wplywu na dzialanie TEGO polaczenia. Raczej mowi to wiele o osobie serwisujacej dotychczas ten motocykl i braku jej kompetencji. Odwrotne zalozenie zebatki ma wplyw na zywotnosc tej ze oraz calego ukladu napedowego ze wzgledu na brak osiowosci elementow skladowych tegoz ze.
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? tomozdyn Silnik, sprzęgło, skrzynia 28 12.07.2017 07:46
Czy warto zmieniać wałek zdawczy Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 62 08.06.2010 23:34


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.