![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Złocieniec
Posty: 322
Motocykl: 2xRD07
![]() Online: 3 tygodni 17 godz 32 min 14 s
|
![]()
Unikaj używania wszystkiego jednocześnie i toczenia się przez długi czas na wolnych obr. np.stanie ,omijanie w korkach.Wywal ten dalekosiężny halogen w cholerę ,reszta to szukanie dziury w całym tym elektrycznym bajzlu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Po pewnym czasie , gdy staniesz się bardziej dojrzałym motocyklistą
![]() będziesz patrzał co tu by odkręcić i jak się pozbyć niepotrzebnych gadżetów ![]()
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wołomin
Posty: 130
Motocykl: TRANSALP XL600V
![]() Online: 1 tydzień 11 godz 29 min 24 s
|
![]()
wiesz, Franz, nie wiem jak w Afryczce, ale w Trampku jadąc po ciemaku przy oryginalnej lampie to widoczność miałem taką, że lepiej byłoby chyba wyłączyć świeczki w ogóle i noktowizor zarzucić;-) A że teraz mrok zapada wcześnie przydałoby się troszkę przed motongiem rozświetlić, stąd moje kombinacie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
Przejechałem się pare razy trampkiem 600 i światełka złe nie były. Przy mokrym asfalcie oświetlenie się pogarsza.
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 26.10.2009 o 09:18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Światło w TA600 jest bardzo marne i troche się nie dziwie autorowi. Ja bym dał jeden xenon 35W zamiast tego całego majdanu
![]() I H4 żarówki zmienić na GT150 od Philipsa 55/60W Ostatnio edytowane przez rambo : 26.10.2009 o 09:50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
![]() |
![]()
Ale czy przypadkiem TA nie ma takiego samego jak AT03 , ja na swoje nie narzekam, zapodałem białe +30% ( nie mylić z badziewiem dającym jakieś niebieskawe poświaty), spokojnie można też +50% oczywiście też tylko i wyłącznie z białym swiatłem,
albo jak Rambo wspomniał GT150 Philipsa.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wołomin
Posty: 130
Motocykl: TRANSALP XL600V
![]() Online: 1 tydzień 11 godz 29 min 24 s
|
![]()
koledzy, dzięki.
częściowo się Was posłuchałem, częściowo zrobiłem po swojemu, ale efekt - zadowalający. Do reflektora oryginalnego zarzuciłem tungsram +90%, w halogenach przeciwmgielnych wywaliłem oryginalne żarówki 55W zastępując je 35W, a gwoli zaoszczędzenia jeszcze kilku watów wymieniłem żarówki: - świateł pozycyjnych (przód); - świateł pozycyjnych i stop (tył); - kierunkowskazów na diodowe. Działa! A system ładowania przy zachowaniu odrobiny umiaru przy włączaniu odbiorników (nie wszystko na raz) daje radę. Jeszcze raz dzięki. Ostatnio edytowane przez mckrzysiek : 15.11.2009 o 21:28 |
![]() |
![]() |