![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Zrobiłeś fajne, proste , działające urządzenie
![]() Ale jak widać tendencje do skomplikowania prostoty są w narodzie ![]() Za chwilę ktoś wpadnie na pomysł sterowania pilotem tej puszeczki albo byś zainstalował wysyłanie informacji o przepalonym bezpieczniku na telefon, telefon zadzwoni do właściciela i miły kobiecy głos poinformuje który bezpiecznik się przepalił ![]() Prostota zawsze wygra z przerostem formy nad treścią , ale to ty decydujesz.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
![]() Niemniej widzę dwie sensowne możliwości poprawek: 1. Bezpieczniki z diodami sygnalizującymi spalenie + wziernik do podglądu, lub diody w obudowie w tym celu. Tak, żeby bez rozkręcania było widać czy i który ew bezpiecznik poszedł. 2. Tu mniej realnie - jakaś obudowa na zatrzaski, aby można było otwierać to bez śrubokręta jednocześnie zachowując względną szczelność na poziomie tych czarnych obudów. Poszukam ale słabo to widzę, szczególnie że takie zatrzaski w obudowach małych to potencjalnie awaryjny element. Wyłamać łatwo. Mi się zdaje, że mając na uwadze jak często palą się bezpieczniki od akcesoriów - pamiętajmy że nie są one odpowiedzialne za podstawowe układy w moto, to z tymi śrubkami da się żyć. Ważniejszy mi się zdaje podgląd ewentualnie czy i który bezpiecznik się spalił czy poleciał tylko odbiornik. Także tak, większej niż powyższe komplikacji nie będzie, bo... nie potrzeba ![]() Jeszcze jedna kwestia która wydaje mi się ważna - popularność tego pudełka to wypadkowa funkcjonalności i ceny. Pozdrawiam zimny |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
obroty na ssaniu jak jest zimny silnik | R2D2 | Uklad paliwowy i wydechowy | 14 | 07.04.2009 16:58 |