|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Zimny, ale właśnie ten bak pod dupą to jest największy gejmczendżer tego motocykla. Ja też jeżdżę z rolką, nie wiem gdzie tu problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
Sam bak pod siedzeniem zaciąga niskim środkiem ciężkości. Podobnie jak nisko cyce w dużym GS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
W F800 raczej nie ma tego problemu,bo korek jest z boku,a nie za kanapą jak w Husce 701.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Nie wiem o co kaman przecie siedemnastka najlepsza na winkle .
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Montowałem do wielu Afric koło 18 cali ponieważ mogłem dobrać odpowiednie opony, których w rozmiarze 17 nie robią, drugi powód to żeby nie kombinować z kiwaczaki i móc pomieść tył bilansując z przednim o większym skoku. Było też łatwiej pokonywać przeszkody, moim zdaniem każdy motocykl z segmentu dużych enduro powinien mieć 18 na tyle. Skoro ta 17 jest taka zajebista to dlaczego w crossach montowane jest 19 z tyłu ?
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,909
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 18 godz 29 min 8 s
|
![]() Cytat:
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
![]() |
![]()
Niechcący zajrzałem w temat , zastanowiła mnie dyskusja o wyższości 18 nad 17. A że lubię matematykę bo jest ścisła a nie emocjonalna to sobie parę cyferek policzyłem.
Przyjąłem takie same opony 140/70 Koło 17" ma obwód 197,12cm a koło 18" ma 205,10 cm. To zaledwie niecałe 8cm różnicy zaokrąglając 5%, czy to ma niby zmienić tak bardzo trakcję? Powierzchnia styku z podłożem też może sięgnie tych 5% a może nie. Idźmy dalej , kostki potrafią mieć średnio po 10mm bieżnika, a nawet 12mm , dajmy na to że koło 18" ma już zjechaną oponę wtedy jego obwód spada do 200,18 cm czyli różnica to już tylko 3cm a to daje jakieś 1.5%. To oznacza że przedział zależny od stanu opony zawiera się między 1.5 a 5% . Może się i nie znam ale nijak matematycznie nie zostałem przekonany do wyższości 18 nad 17. Próby terenowe musiały by być na ściśle tym samym odcinku , ta sama osoba , ten sam motocykl a do tego nie mogła by wiedzieć na jakim kole jedzie na test. Reszta to może być nastawienie. Widziałem jak wiadro w lekkim terenie szutrowym na Anakinach znika przed 07 na TKC80 , a przecież to wbrew "prawom fizyki enduro". No i nie miało 18" ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,424
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 2 godz 53 min 43 s
|
![]()
Motocykle szosowe maja koła 17'' przód i tył. Te o odchyleniu terenowym 18'' + 21'' a środek stawki lata na 19'' + 17''. Po czemu
![]() ![]()
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Prawie jak po Wietnamie... | NaczelnyFilozof | Polska | 40 | 26.12.2020 16:03 |
Ciuchy Ixs W W-wie Prawie Od Ręki | m_schubert | Ciuch Afrykańczyka | 17 | 03.12.2009 23:28 |
Kufry, prawie jak aluminioki :) | kajetan | Wszystko dla Afryki | 3 | 25.11.2008 22:38 |