|
![]() |
#1 |
Banned
![]() Zarejestrowany: Jul 2022
Miasto: Kraków
Posty: 478
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 2 godz 6 min 18 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
|
![]()
mam wrażenie że jest tutaj ewidentnie bariera komunikacyjna...
![]() masz świadomość że ja porostu zadałem Pytanie.. ![]() jeździłeś.na 18 z tyłu? ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banned
![]() Zarejestrowany: Jul 2022
Miasto: Kraków
Posty: 478
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 2 godz 6 min 18 s
|
![]() Cytat:
![]() Odpowiadając na drugie pytanie, obecne motocykle w mojej stajni: xt660z, T7, ktm500 exc-f, sherco 300 2t, Versys 650, gasgas 300 txt. Myślę że wiesz jakie maja koła? W normalnej jeździe turystyczno-adventure nie ma wiekszego znaczenia jakie koło z tyłu a nawet z przodu. Jeździłem nawet 17" z przodu i z tyłu i też sie da. Wiekszośc tego typu wypraw jest i tak na asfalcie lepszym lub gorszym albo szutrach gdzie mniejsze koła sa nawet lepsze i wskazane. Jak nie wierzysz to zapytaj się MotoGP albo Supermoto kierowników czemu maja 17'tki. ![]() Osobiście tak samo mi sie jeździ w terenie stara tenera na 17" z tyłu jak i nowa na 18" z tyłu. To nie motocykle crossowe czy enduro gdzie pedzisz na złamanie karku. W terenie zawsze bedzie kompromis, jakkolwiek duze koło byś nie założł to sie znajdzie jeszcze większa dzuira od niego ![]() Podsumowujac, 17'tka ma swoje zalety i wady jak i 18'tka ma, np ta pierwsza jest mocniejsza i lżejsza i opony tańsze ![]() Wracajac do tego GS'a to dla mnie jeden z ładniejszych motocykli adv, z niskim srodkiem cięzkości i fajnym, elastycznym silnikiem. Jak go testowałem lata temu to zazdrościłem zwinności i "lekkości" jaka miał w porównaniu z moja tenera. Niestety BMW zepsuło wszystko wprowadzjąc 850'tkę. Ostatnio edytowane przez delirium : 10.02.2023 o 10:16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
|
![]() Cytat:
Kolega miał dokładnie taką 800 tke, latał gównei w terenie mieliśmy duże porównania podjazdów piaskowych choćby, ale i zdolności trakcyjne wzrastały mimo tych samych opon.. tu się.nie ma co przekonywać porostu tak jest, nie bez powodu w lekkich endu rakach masz 18 a nawet 19 stki, gdyby nie było różnic stosowali by 17tki... bo jak sam piszesz są lżejsze..i mocniejsze ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banned
![]() Zarejestrowany: Jul 2022
Miasto: Kraków
Posty: 478
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 2 godz 6 min 18 s
|
![]() Cytat:
Jak kupie sobie kiedyś używana 800'tke GSa to na pewno nie bede szedł w koszty i koła zmieniał, tak samo jak nie zmieniałem w swojej xt tenerze, są inne ważniejsze mody. A tak FYI ja jeżdże praktycznie tylko w terenie i enduro bo nic innego mnie nie interesuje. droga utwardzona tylko jako dojazdówka. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
|
![]() Cytat:
![]() Cytat:
![]() ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() Ostatnio edytowane przez wierny : 10.02.2023 o 19:32 Powód: Połączenie postów. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Prawie jak po Wietnamie... | NaczelnyFilozof | Polska | 40 | 26.12.2020 16:03 |
Ciuchy Ixs W W-wie Prawie Od Ręki | m_schubert | Ciuch Afrykańczyka | 17 | 03.12.2009 23:28 |
Kufry, prawie jak aluminioki :) | kajetan | Wszystko dla Afryki | 3 | 25.11.2008 22:38 |