![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
To by znaczyło że mu pali niewiele ponad 4 litry i to do suchego. Może te 1100 palą mniej ale w 1000 to mi średnio wychodziło kole 5,5 litra a 4 to mi się udało uzyskać raz przy emeryckiej jeździe na przedgórzu Uralu gdzie max to było 90 i muskanie gazu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Ostrowiec Św.
Posty: 475
Motocykl: KTM 640, NAT
![]() Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 51 min 36 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Do takich zabaw to może prościej kupić cycatego słonika - tj GS ADV. Tam jest cysterna 33L, a moto pali tak normalnie - 5,5 przy zwyczajnej jeździe
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akcesoryjny amortyzator do DL650 | krzysiek_m | Inne - dyskusja ogólna | 3 | 14.02.2016 10:39 |