18.12.2022, 18:26 | #91 |
Administrator
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,593
Motocykl: RD03
Online: 4 miesiące 4 tygodni 6 godz 59 min 36 s
|
A od kiedy to że ktoś wymieniał klocki gwarantuje że zrobił to dobrze i prawidłowo? Nie wyczyszczone prowadnice klocków , stojące prowadnice zacisku , blokujące uszczelniacze cylinderków itp....
Banda nieudaczników opanowała od dawna warsztaty, nie korzystam ale widzę co przyjeżdża po "naprawach". To celowe działania mające na celu ściągnięcie klienta ponownie. A powiedzenie że ktoś mi robił klocki i powinno być dobrze to bajkopisanie. Diagnosty nie obchodzi kto to robił , ma być dobrze. Co do 30% różnicy hamowania między kołami na hamowaniu to kolejny idiotyzm i proszenie się o wizytę u blacharza głównie zimą. Osobiście dopuszczam zdecydowanie poniżej 10% , w piątek sprawdzałem u siebie w Vectrze , miałem różnicę na osiach 2.5% i 2%. Podobnie ma się sprawa z amortyzatorami , wiele samochodów ma sprawność ok 50 paru % , nieliczne powyżej 70%. Osobiście uważam z praktyki że 60% to ostateczna ostateczność a najlepiej zdecydowanie ponad 70 do 85%. Oczywiście to użytkownik decyduje , w pewnym sensie, .........a potem zabrakło paru metrów albo zakręt był za krzywy itp. Niestety brak kultury technicznej połączony z cwaniactwem przeciętnego posiadacza ( zawożenie samego dowodu do podbicia) przynosi żniwo. Na szczęście przychodzi na to kres , kolejny krok już w styczniu.
__________________
AT03 |
20.12.2022, 15:52 | #92 | |
Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Zamość
Posty: 132
Motocykl: .
Online: 1 tydzień 4 dni 13 godz 33 min 23 s
|
Cytat:
"-amortyzator musi być sprawny w 100% – jest to fizycznie niemożliwe i nawet amortyzatory, które mają 60-70 proc. przyczepności na ścieżce diagnostycznej, są sprawne. -nowy amortyzator ma 100% sprawności na ścieżce diagnostycznej – w przypadku nowych amortyzatorów sprawność to ok. 82-85 proc.": https://blog.pzu.pl/home/lista/artyk...y-bez-tajemnic "Sprawny amortyzator może osiągnąć wynik tak 30 proc. jak i 70 proc., a wyniki powyżej 90 proc. mogą świadczyć prędzej o niesprawności maszyny testującej niż amortyzatorów. Natomiast bardzo często przyjmuje się, że: wynik od 60 proc. w górę to bardzo wysoka sprawność, od 40 do 60 proc. dobra, a 20-40 proc. średnia." https://autokult.pl/amortyzatory-kie...9093672220289a |
|
20.12.2022, 16:13 | #93 |
Z autopsji.
Mam klienta na auto, podoba się jedziemy na ścieżkę diagnostyczną, luzów nie ma, hamowniki działają, amory 75%. Diagnosta mówi, wszystko sprawne. Robię oczy jak pięć złotych bo amory ciekną a wózek jedzie jak tapczan na kołach. 0=75% ? Morał taki trza jeszcze trafić na sprawną maszynę do sprawdzania a nie mieć kwitek z wydrukiem 75%
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
20.12.2022, 20:00 | #94 |
Administrator
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,593
Motocykl: RD03
Online: 4 miesiące 4 tygodni 6 godz 59 min 36 s
|
Rozi ,podpierasz się tym co wyczytałeś w internecie.
Ja praktyką z ok 2 mlnkm. Ale czytaj co chcesz.
__________________
AT03 |
20.12.2022, 20:44 | #95 |
Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Polichno
Posty: 841
Motocykl: TA
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 2 godz 45 min 8 s
|
A mnie z kolei zastanawia jak można na tej samej maszynie testować daewoo espero zestrojone jak półko tapczan
Civic-a na gwincie tunerów z mojej wioski I audi sąsiada z aktywną adaptacją? Oczywiście to tylko czysta ciekawość bo na stacji gdzie robię PT zawsze wychodzi mi 75% Oczywiście przemiał jest taki że niedługo stacja będzie czynna 24 na 7 |
20.12.2022, 21:05 | #96 |
Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Sosnowiec
Posty: 301
Motocykl: RD07a
Online: 1 miesiąc 6 dni 23 godz 29 min 33 s
|
Ktoś się orientuje jak ma wychodzić Audi z aktywnymi amortyzatorami ?
Bada się na std. ustawieniu czy na sport. Oglądałem regeneracje takich amorków to wygląda na to, że szybko stracą siłę tłumienia i albo stukają i nie trzymają parametrów. |
21.12.2022, 05:50 | #97 |
Administrator
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,593
Motocykl: RD03
Online: 4 miesiące 4 tygodni 6 godz 59 min 36 s
|
Kolega kilka dni temu kupił KYB , na pudełku przeczytał:żywotność 20tyskm
Jak to się ma do Bilsteinów B6 żółte na których zrobiłem 330tyskm i przez ostatnie 200tyskm swojej jazdy straciły 11%. Był czas się przyzwyczaić że trwałości już nie będzie w niczym.
__________________
AT03 |
21.12.2022, 09:09 | #98 | |
Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Zamość
Posty: 132
Motocykl: .
Online: 1 tydzień 4 dni 13 godz 33 min 23 s
|
Cytat:
No to z praktyki kiedyś lata temu przed przeglądem przetargałem Fiata przez ścieżkę diagnostyczną >> sprawność amortyzatorów tył 58% - nooo trzeba już zmienić Zakupiłem więc amorki Magneti Marelli, tanie bo to Fiat, a ja nie zamierzałem nim długo jeździć. Jadę na przegląd, do tej samej stacji, z nowymi amortyzatorami wychodzi 53% poprawiłem Jasne że najlepiej byłoby gdyby wszyscy jeździli nowymi autami i mieli amorki 70-85% w ostateczności co rok-dwa wymieniali części na te z górnej półki, a najlepiej OEM |
|
21.12.2022, 09:31 | #99 | |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
|
Cytat:
A Bilsteiny mi padły po 50kkm. Tyle w temacie. |
|
21.12.2022, 10:30 | #100 | |
Cytat:
Pan diagnosta mówi różnica 35%. Ja na to, przed chwilą złożyłem, Pan zahamuje 3 razy. Wszystko git. Ale powiedział mi podobnie jak Michałowi , że po nowym roku taki numer nie przejdzie.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
||
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przegląd techniczny za granicą?? | killjoy | Kwestie różne, ale podróżne. | 0 | 27.07.2015 16:26 |