![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Ballynahinch (Irlandia Płn) / Częstochowa
Posty: 630
Motocykl: CRF1100L AS
Przebieg: 7500 km
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 6 dni 23 godz 35 s
|
![]()
W 1100 masz akumulator LiFePo4, i nie powinno sie podłączać innej ładowarki do takiego akumulatora niż dedykowana do LiFePo4 - czytaj nie wystarczy zwykła do litowo-jonowych aku.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Zgadza się , na jachtach trochę znajomych używa lipo4 , to inny świat.
Dziwię się że tą technologię wsadzili do pojazdu , dla kliku cm3 i paru deko wagi?
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
WP Extreme 50 | sambor1965 | Rama, zawieszenia, napęd | 261 | 27.09.2021 18:39 |
Akumulator litowo -jonowy w RD04 | Lucky Luke | Układ elektryczny i zapłonowy | 93 | 23.04.2019 11:10 |