|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 16 min 20 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Helvetia (BL)
Posty: 467
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765
Przebieg: 43kkm +
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 40 min 14 s
|
![]()
Wycofałem się z planu podniesienia.
tył: wymiana sprężyny, setting, wymiana tłoka z plastikowego na ameliniowy, mechaniczne pokrętło do regulacji napiecia, serwis. przód: wlatuje nowy base i mid valve w obu lagach będzie regulacja reb i comp, setting, serwis, nowe sprężyny i być może korki z regulacją napięcia. motor ma 21tysi nalotu i uszczelniacze zaczeły przepuszczać delikatnie. Uszczelniły się po wyczyszczeniu, ale znak to, że pora serwis robić. Więc przy okazji chcę zwiększyć zakres regulacji przodu, i mam nadzieję, że całość zabiegu zbalansuje moto lepiej, szczególnie z bagażem + oczekuję że przód będzie nieco bardziej kulturalny na dużych kamieniach, bo jak się szybko jedzie, a tak po kamieniach najlepiej, to przód nie wyrabia i motor jest wszędzie |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
[FAQ] Modyfikacje i ulepszenia by Kazmir | podos | Regularne czynności serwisowe | 11 | 03.12.2008 22:24 |