|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Moje 3 grosze.
Kiedyś to nawet proste navi od garmina za grosze, typu garmin quest miały track back i w ogóle opcji w menu 5 razy tyle co nuvi zumo i te inne nowe. Nie każda mapa działa garmin mobile XT. Tylko niektóre. ![]() 60csx super wybór, zgadzam się po raz kolejny z Jarkiem G ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Piast Kołodziej
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Toruń
Posty: 1,890
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 17 godz 44 min 37 s
|
![]()
Kurde, trzaby chyba w koncu cos na spole wypic.. tyle tych zgodnosci
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
hej,
jako, że ostatnio wciągnął mnie temat garminów to też podzielę się moimi doświadczeniami i podpytam o parę rzeczy. Mam starego legenda (bez literek - czarnobiały, bez routingu) i muszę przyznać, że do latania offroadowego sprawdza mi się lepiej niż 60cx, jedyną jego wadą w tym zakresie to długie rysowanie map, ale jeśli ma się zbiór waypointów już zbudowany to nie jest to problem. W czym rzecz? Otóż 60cx nie ma kompasu (csx ma) i nawet przy krótkim postoju zaczyna 'chodzić' zupełnie gubiąc namiar (ogólnie dosyć często ma problem z ustaleniem kierunku ruchu). Legend mimo braku kompasu trzyma na postojach namiar na sztywno, więc podejrzewam, że to kwestia softu - wie ktoś może co poprzestawiać/jak namieszać, żeby poprawić sytuację w 60cx ? Druga sprawa to to, że legendowi nie wystają żadne antenki, jest bardziej zwarty i tani więc ma się mniejsze opory przed glebieniem ![]() Co do nawigowania po drodze to miałem okazję raptem dwa razy do tej pory na 60cx i jestem mocno zawiedziony - mało precyzyjnie/wyraźnie informuje jak skręcić i często daje znać już zbyt późno. Może ktoś polecić jakiś wypróbowany zestaw ustawień do nawigacji szosowej w 60tkach ? (mapę mam UMP na razie). W każdym razie w porównaniu do TomToma z którym dużo śmigałem jazdę po szosie z garminem 60 uważam za spory krok wstecz. Co do mobile XT - testowałem go na swoim PPC, ale przy próbie nawigacji 'po drogach' wyliczał trasę po czym grzecznie zawsze oznajmiał, że nie może nawigować, gdyż w okolicach punktu startowego brakuje drogi (mimo, że na mapie dobrze określał pozycję - stałem dokładnie na drodze, mapa też UMP). Miał może ktoś podobny przypadek i znalazł rozwiązanie ? pozdrawiam, Adam |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Generalnie
![]() ![]() Nowe byle nuvi garmin za 400zl, czy manta za 200zł nawiguje tryliard razy lepiej, ma też nie porównywalnie szybszy procek i o wiele czulszą antenę. Mobile XT można mieć w PPC jako dodatek. To jest taki bajerek, by czasem się na to przełączyć np z TT i uświadomić sobie że byle mapa garmina za 500zł jest słaba. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
pad jako nawigacja | Andrzej | Hardware | 35 | 18.03.2013 20:38 |
nawigacja | Dzieju | Zastosowanie praktyczne | 21 | 03.12.2009 16:53 |