|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Ale poważnie, po co może być to coś na dole pod silnikiem? Różne patenty widziałem ale czegoś takiego jeszcze nie.
Cóż, porządna osłona pod silnik i przejedzie wszystko to co stary Transalp. Choć deczko przyznam dziwny ten patent pod silnikiem... Rozsądny prześwit - choć tu w trampku taki jest i tak - to np. dla mnie o tyle istotne że nie lubię zastanawiać się czy mogę zjechać w krawężnika lub w ogóle czy gdzieś dołem nie zaryję gdzieś zjeżdżając czy wjeżdżając, niekoniecznie w terenie. Po prostu nie lubię się nad tym zastanawiać, tak samo jak nie przepadam za szosowym zawieszeniem i koniecznością zwracania uwagi na nawierzchnię czy studzienki.. Było to czasem Mało komfortowe w V-Stromie tym starszym, choć jak siadłem na Fazera itp to zobaczyłem co to szosowe zawieszenia. Trampek, AT czy obecny GS nie robią żadnego, najmniejszego problemu z prześwitem czy komfortem zawieszenia do zwykłego osiołkowania. Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 4 min 56 s
|
![]()
na korzyść trampka przemawia, że jednak jest to moto 2 osobowe. Myślę, że cena może być tutaj decydującym kryterium.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 4 min 56 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() tutaj już można sobie kupić https://allegro.pl/oferta/honda-cbr-...sa-12649641934 trochę się wyklepie i będzie pasować a na poważnie to w tym zagłębieniu siedzi taki smoczek ![]() rozwązanie takie w motocyklu "terenowym" wróży tylko problemy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Ja wiem że trampek to nie król dakaru itp. ale taka kombinacja ze smokiem oleju to zaiste... dziwne. Bardzo dziwne
![]() |
![]() |
![]() |