|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Chłopy, dajcie spokój z tym że lipa bo skoki po 200mm itp. więc szosówka. Zrozumcie że tak jak Komar napisał, 90% użytkowników chce wygodnie jeździć asfaltem i czasem pojeździć po szutrach. I tyle, do tego nawet dętki nie są potrzebne.
Będzie jak z wieloma sprzętami - my tu ponarzekamy, pomarudzimy, pół Europy go kupi a by będziemy za parę lat masowo kupować używki i z zadowoleniem jeździć. Też uważam że 30-40 procent kupi bo słyszało o legendzie i po prostu im to podejdzie, a reszta bo miała gdzieś kiedyś trampka, ma sentyment i nawet nie spojrzy na wady czy porównywalne modele (ja się do tej grupy bym zaliczał) Wizualnie może, przyznam, nie jest pięknie ale jest tak jak w Trampku zawsze było. Oby technicznie było podobnie to będzie świetne wozidło. 90 kuni i te zawiasy załatwiają to czego zawsze brakło trampkowi. Miałem 4 czy 5 transalpów i z ogromną ciekawością czekam na to jak ten będzie wyceniany i jak wypadną testy. Jak 208kg to masa zalanego to jest mniej niż trampek 650 i 700. Jakby tak było to ideolo - masa do mocy lux. Jak to masa suchego to jest to dokładnie tyle ile na sucho waży mój gejes 1200...wtedy to już tak se. Pozdrawiam zimny ps. jest też nowy V-Strom 800 z paskudną lampą z przodu ale także ze zdecydowanie ukierunkowaniem bardziej w teren niż 650-tka, coś koło 80 koni i 80nm chyba, też szprycha i dętka. |
![]() |
![]() |