|
![]() |
#1 |
Michał
![]() |
![]()
Łukasz, co Ci już wygląda szosowo?
![]() Z przodu 21, UPS oczywiście..mają doświadczenie z NAT więc nie powinni tego spartaczyć, NC 750X już jest.. No i dwie wersje (?) od razu. Jest nadzieja.. ![]() 208 to waga zalanego? to 20 mniej niż CRF1000? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,909
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 18 godz 29 min 8 s
|
![]() Cytat:
Byłem fanem trampka dopóki go nie kupiłem dawno temu (650), odkąd go sprzedałem nie lubię transalpów. Ten z filmiku rozczarowuje mnie wyglądem , jednak czekam na dane techniczne, pierwsze testy i wersję Rally. Oby to jeździło lepiej niż wygląda.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Michał
![]() |
![]()
czyli skok zawiasu 200/190
koła 21/18 o ile dobrze zestrojone będzie git.. T700 waży 3-4 kg mniej.. EDIT Trzeba powiedzieć że Honda idzie zgodnie z tradycją..Nowa Afra jest jak stara Afra..A nowy Trampek jak ten stary ![]() Powiadam wam, mimo tego naszego marudzenia będzie miał wielu zadowolonych użytkowników.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() |
![]() Cytat:
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
![]() |
![]() |