Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.05.2008, 23:09   #10
deptul
 
deptul's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Katowice
Posty: 1,224
Motocykl: RD07a
deptul jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 39 min 57 s
Domyślnie

Wojtekm72,
miałem dokładnie takie same objawy. Przyczyną był regler, który dawał za małe napięcie - zawsze to lepiej niż za duże Sprawdź napięcie woltomierzem, jak radzi Szwedzki, i jeśli klemy masz dobrze dokręcone a napięcie niskie to kupuj nowy. 5 minut roboty i wszystko wróci do normy.
deptul jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
przekażnik rozrusznika - pali kostkę! mad_leaf Układ elektryczny i zapłonowy 3 08.04.2012 19:30
Przekaźnik rozrusznika Bartas Układ elektryczny i zapłonowy 23 20.03.2012 12:48
Przekaźnik rozrusznika- zasady dobierania Wolo Układ elektryczny i zapłonowy 5 02.10.2011 21:24


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.