|
|
|
|
#1 | |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Cytat:
o ja gupek ![]() Więc tak, gaszą ale nadal nie zsiadają Co do przelewu to dubel masz rację. Mi ostatnio pistolet nie odbił i poza tym że przelewem pod Moto to i po baku i owiewkach pochlapało no ale nie tyyyle co na filmie.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Nie na wszystkich ale ja spotkałem się z wyłączeniem pompy dopóki nie zsiądę z motora.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#3 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
A z ciekawości bo kiedyś mnie interesował model 1050... To jest tak samo narwane jak 990? Pali też jak 990 tzn od 6.5 w górę?
O ile się orientuję to taka trochę bardziej budżetowa wersja 1090, tak? Do zastosowania bardziej jak GS niż 990adv, czy tak? Sorry jak laicko ale ja niekumaty w tych maszynach. |
|
|
|
|
|
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Grodzisk Wlkp.
Posty: 97
Motocykl: GS tysiącdwieście
Online: 2 tygodni 16 godz 3 min 15 s
|
Cytat:
Łagodny jak baranek. Jednak jak się odwinie to leci jak rakieta. Serio, to motocykl do tańca i do różańca. Spalanie średnio 5l. Tragedii nie ma. Ciągnie z dołu A to wielka zaleta, jak dla mnie. 990 to bardziej chyba wyczynowy A 1050 turystyczny i wygląda świetnie
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 16:37 |