|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 3,074
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s
|
Tak stan najważniejszy.
Jak Ci nie zależy na E ( 50KM) - to będzie łatwiej pewnie kupić S . Sam miałem SM i założyłem koła enduro - wg mnie trochę lepiej na tym zawiasie uside down w piachu choć twardsza jest od S czy E. A jest jeszcze Kawasaki KLX400 - to jest DRZ 400E w zielonym ubranku ( ale to rzadkość) Miałem okazję u Bicia na szkoleniu pojeździć dobrze przejrzaną S-ka i E. E - mocniejsza - ale jakoś ta S-ka ( może że po dużym przeglądzie) jeździła bardzo fajnie. Pamiętaj po zakupie bardzo ważne zaobserwować czy motocykl bierze olej. Większość niestety bierze ( z przyczyn rożnych a i przede wszystkim wiek/przebieg i tzw nasi tu byli albo nie byli wcale bo drz się nie psuje ) .Niski stan oleju skutkuje w pierwszej kolejności uszkodzeniem głowicy |
|
|
|