|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,339
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 23 godz 13 min 26 s
|
- uwaga na skinów-
najlepszy tekst od jakiegoś czasu, uśmiałem się.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Wylizał się
![]() Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 3,304
Motocykl: Tmax 500+e-rewer.
Online: 8 miesiące 22 godz 5 min 53 s
|
Jest kilka fajnych dróg w Sud Schwarzwald po których można się złożyć w ciasnym zakręcie. Dość często przejeżdżam drogą nr. 500 koło Fryburg, na których są rzesze motocyklistów. Dobrej jakości drogi dla moto są w okolicy Wurzburg, na wschód od Kolonii. Niestety większość tych dróg jest z zakazem wjazdu dla motocykli. ( zakaz często obowiązuje w weekend i dzień świąteczny). Na tych drogach dość często są bariery energochłonne dla motocykli. Kilka razy spotkałem policję mierzącą natężenie hałasu.
Należy pamiętać o tym, że poza autostradą auta ciężarowe jadą z prędkością max. 60 km/h (+6 km limitu). Normą jest, że za takim autem jest sznur aut, które nie wyprzedzają, gdy jakiekolwiek auto jedzie z naprzeciwka ( nawet kilkaset metrów) na takiej drodze. W Niemczech bardzo rzadko się zdarza, że ktoś z końca takiej kolejki wyprzedza taki sznur aut. Nie wiem, czy jest jakiś zapis w prawie niemieckim, ale najpierw prawie zawsze wyprzedzają auta z przodu i dopiero reszta za nimi. Uważam, że na niemieckich drogach jest wyższa kultura jazdy, niż w PL. Jest to raczej typ jazdy zachowawczej. Dość często w sprawach spornych na drodze wzywana jest policja. Za pokazanie środkowego palca przez kierującego jest surowy mandat. Polakom przyznaje się punkty karne skutkujące nawet czasowym zakazem prowadzenia pojazdu na terenie Niemiec. Ilość max. punktów: 8. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Gpk 2008 - Niemcy | rafalkefir | Trochę dalej | 24 | 11.11.2010 10:47 |