![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Michał
![]() |
![]()
To co pisze Kazmir ma dla mnie sens, choćby napięcie każdego aku się zmienia w cyklu zużycia baterii. Wyrównywanie tego "na siłę" wydaje mi się kompletnie bez sensu (
![]() Tak samo nie rozumiem (i nigdy nie rozumiałem) podłączania akumulatora na zimę do ładowania. Kiedyś jakiś "nasz" elektryk pisał o tym - nie bój się dać akumulatorowi trochę rozładować, to dla niego dobre (oczywiście potem trzeba doładować). Ładujemy przed zimą jak ktoś bardzo chce lub ma słaby. I wiosną powinno być ok, jeśli nie jest - doładowujemy na wiosnę. Jeśli nie da się/padł - i tak nic by mu nie pomogło. Ale ja się nie znam i nie lubię prądu, a prąd nie lubi mnie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podtrzymanie pamięci - TRIPMASTER | robertG7 | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 21.05.2020 22:42 |