Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.09.2022, 13:36   #1
ziutek2002
Tomaj
 
ziutek2002's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Nekla wlkp
Posty: 532
Motocykl: RD07,CRF1000L/DCT, XL600V
Przebieg: znośny
ziutek2002 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 6 godz 11 min 14 s
Domyślnie

Hej, wbiłem
Wg mnie super recenzja, może to źle zabrzmi ale.....normalnie jakbym siebie słuchał. Uważam, że rozwój i budowa tego typu motocykla, następca słynnej RDXX nie został obrany prawidłowo, poszło to wszystko bardziej w kierunku (jak to mówią koledzy): jedynej słusznej marki....Być może zrobiono to celowo, zbadano, przeanalizowano potrzeby rynku/użytkowników i dlatego taki efekt. Osobiście zostaję przy swoim pierwszym wypuście NAT, gdyż uważam że jest najbardziej poręczna, z małą przeróbką zawieszenia i najbardziej nadaje się w teren (tematu wagi nie poruszam, bo one wszystkie są zbyt ciężkie). Dodatkowo analizując to co się teraz dzieje, paradoksalnie pierwsze wypusty miały najmniej ,,bolączek wieku dziecięcego'' Urodził mi się swojego czasu pomysł na wymianę NAT na NAT AS, ale to co zauważyłem już dawno, a teraz usłyszałem dodatkowo po obejrzeniu tego materiału tylko skutecznie wybiło mi to z głowy

Oczywiście motocykl wygląda przepięknie - tak jak wszystkie afryki
ziutek2002 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.09.2022, 13:56   #2
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,778
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 55 min 21 s
Domyślnie

Bo to nie jest motur terenowy
Artykuł tendencyjny i ja swojej jeszcze przez sześć lat nie wymienię
Fajny materiał
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.09.2022, 16:01   #3
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 34 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ziutek2002 Zobacz post
Hej, wbiłem
Wg mnie super recenzja, może to źle zabrzmi ale.....normalnie jakbym siebie słuchał. Uważam, że rozwój i budowa tego typu motocykla, następca słynnej RDXX nie został obrany prawidłowo, poszło to wszystko bardziej w kierunku (jak to mówią koledzy): jedynej słusznej marki....Być może zrobiono to celowo, zbadano, przeanalizowano potrzeby rynku/użytkowników i dlatego taki efekt. Osobiście zostaję przy swoim pierwszym wypuście NAT, gdyż uważam że jest najbardziej poręczna, z małą przeróbką zawieszenia i najbardziej nadaje się w teren (tematu wagi nie poruszam, bo one wszystkie są zbyt ciężkie). Dodatkowo analizując to co się teraz dzieje, paradoksalnie pierwsze wypusty miały najmniej ,,bolączek wieku dziecięcego'' Urodził mi się swojego czasu pomysł na wymianę NAT na NAT AS, ale to co zauważyłem już dawno, a teraz usłyszałem dodatkowo po obejrzeniu tego materiału tylko skutecznie wybiło mi to z głowy

Oczywiście motocykl wygląda przepięknie - tak jak wszystkie afryki

Moim zdaniem NAT jest godnym następcą XRV... myślę.ze zrobili to bardzo dobrze.. z zachowaniem uroków i przewag starej Afryki.. CRF1100.. moim zdaniem to dobra Ewolucja.. jest fajniejsza.. choć.nie jest też.tak że dzieli ich jakaś przepaść.. to motocykle mimo wszytko o podobnych charakterze..

Crf1000 ATAS.. to taki motocykl sam w sobie nietypowy.. jest fajny... ale po paru miesiącach .. mam wrażenie że tak został przygotowany na szybko.. aby coś.wsadzić.bo rok później już wyszła crf1100 ATAS.. która jest już. nieco innym motocyklem
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jaka jest różnica w stelażach między Africa Twin 21 a Adventure Sport 21 Majster315 Gadżety / wyposażenie 1 27.05.2022 07:27
CRF Adventure Sport 2019 - owiewka bok terrano@poczta.onet.pl Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 3 02.04.2021 10:55
Ile da sie obnizyc siedzenie w Adventure Sport 2018 Radek Krakow Wszystko dla Afryki 11 15.11.2018 15:58
Nowe kapcie dual sport: Sidi Gore Adventure (?). zagon Archiwum 98 15.12.2012 12:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.