|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
Podbijam temat.Przebrnalem przez caly watek i musze podziekowac za podpowiedzi.Galar przekonal mnie najbardziej choc podepne sie do pomyslu Bialorusina.Podobne rozwiazanie choc bez klejenia do felgi ma np KTM 1190 Adv.Gotowe gumowe obrecze.troche grubsze z okraglym rantem.Musialem je zmieniac bo wulkanizator mi je lyzka uszkodzil.Ale jakby obkleic tasma a potem nalozyc na to gruba dentke jak Bialorusin to nie ma bata zeby cos poszlo nie tak.Czy naprawde profil przedniej felgi jest az tak niekorzystny dla opon bezdetkowych?Chodzi mi o jazde ON wiec z normalnym cisnieniem.W razie przebicia jesli felga bedzie uszczelniona zakladam ze da sie wyhamowac....a moze sie myle?Czy zostalo komus tasmy i jakiej zeby podwojnie obkleic obie felgi?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomaj
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |