Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Husqvarna 701

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.08.2022, 15:29   #1
Mhv
Michał
 
Mhv's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,216
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Mhv jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 9 godz 57 min 36 s
Domyślnie

Ktoś by może z właścicieli z dłuższym stażem skrobnął jakieś podsumowanie tego moto. Ile przejechał, ile czasu ma, jakie awarie, na co warto zwrócić uwagę. To jest taki bliski klon ktm 690? Jakie są główne różnice? Czy duża awaryjność? Obsługowość na poziomie kata? Ciekawe byłyby opinie użytkowników praktycznych
Z ogłoszeń w necie większość tych motocykli praktycznie nie jeździ albo bardzo mało..ciekawe dlaczego.

EDYCJA
Już wiem że to bardzo bliski klon Kata, różnice niewielkie podobno. Reszta pytań jak najbardziej aktualna.

Ostatnio edytowane przez Mhv : 14.08.2022 o 18:55
Mhv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.08.2022, 17:33   #2
Pii


Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Bogatynia
Posty: 125
Pii jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 21 min 59 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mhv Zobacz post
Ktoś by może z właścicieli z dłuższym stażem skrobnął jakieś podsumowanie tego moto. Ile przejechał, ile czasu ma, jakie awarie, na co warto zwrócić uwagę. To jest taki bliski klon ktm 690? Jakie są główne różnice? Czy duża awaryjność? Obsługowość na poziomie kata? Ciekawe byłyby opinie użytkowników praktycznych
Z ogłoszeń w necie większość tych motocykli praktycznie nie jeździ albo bardzo mało..ciekawe dlaczego.

EDYCJA
Już wiem że to bardzo bliski klon Kata, różnice niewielkie podobno. Reszta pytań jak najbardziej aktualna.
Nie wiem czy Ci pomogę, ale napiszę co wiem. Od nowości przejechałem 20 tysięcy. Jeżdżę nim turystycznie, czasem jakiś TET, odrobina offu. Na samym początku popsuł się wysprzęglik a gdy miałem około tysiąca km złamał kluczyk w stacyjce bo jest z gównolitu. Od tamtej pory bez problemów. Potrafi wziąć trochę oleju, na Peloponez i z powrotem około 0,5 litra. Zrobiłem nim dwie dłuższe traski po około 6 tysięcy i da się, teraz przymierzam się do Turcji. Lubię go bo mało kilogramów a dużo mocy. Jak się przewróci to nie pocę się na samą myśl o podnoszeniu. Jest mocno narowisty więc nie ma nudy i łatwo się nim przeciskać w korkach itp. Spalanie u mnie przy turystycznym kulaniu się bocznymi drogami około 4 litry.
Pii jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.08.2022, 18:32   #3
zylek
 
zylek's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Helvetia (BL)
Posty: 467
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765
Przebieg: 43kkm +
zylek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 40 min 14 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Pii Zobacz post
Nie wiem czy Ci pomogę, ale napiszę co wiem. Od nowości przejechałem 20 tysięcy. Jeżdżę nim turystycznie, czasem jakiś TET, odrobina offu. Na samym początku popsuł się wysprzęglik a gdy miałem około tysiąca km złamał kluczyk w stacyjce bo jest z gównolitu. Od tamtej pory bez problemów. Potrafi wziąć trochę oleju, na Peloponez i z powrotem około 0,5 litra. Zrobiłem nim dwie dłuższe traski po około 6 tysięcy i da się, teraz przymierzam się do Turcji. Lubię go bo mało kilogramów a dużo mocy. Jak się przewróci to nie pocę się na samą myśl o podnoszeniu. Jest mocno narowisty więc nie ma nudy i łatwo się nim przeciskać w korkach itp. Spalanie u mnie przy turystycznym kulaniu się bocznymi drogami około 4 litry.
Ja dobiłem do 18tysi, doświadczenia podobne jak Pii, z wyjątkiem kluczyka.
zylek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
[FAQ] Modyfikacje i ulepszenia by Kazmir podos Regularne czynności serwisowe 11 03.12.2008 22:24


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.