![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
pku to jest tylko -albo aż drz - soft enduro ( dla takiego starego ramola jak ja)
Do JEŻDŻENIA służą KTM-y poni Mam zasadę - nie grzebię jak coś poprawnie funkcjonuje. Silnik dam do naprawy jak się popsuje. Leję benzynę . Co roku wymieniam olej Dwa razy w rok - filtr powietrza. Koniec serwisu. Raz dałem do fachmana na sprawdzanie luzów zaworowych . Czy były nie wiem. Usłyszałem ze OKI i na tym koniec. Natomiast kupiłem kiedyś tuningowaną TT600 Oprócz tego że żarła 7 litrów wachy specjalnosci w niej nie było. Musiałem z powrotem w stawić zwykły gaźnik, zwykły wałek i motocykl znów poprawnie zaczął pracować
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 11.10.2009 o 16:39 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pęknięta śruba | Pawel | Hamulce, kola, opony | 17 | 14.05.2013 10:37 |
Jak kręcić śrubą synchronizacji gaźników? | ELvIS2704 | Regularne czynności serwisowe | 3 | 19.07.2011 14:02 |