|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,117
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 9 godz 45 min 30 s
|
![]()
BMW to nie jest żaden olejak . To silnik chłodzony wiatrem tak samo jak Ducati niektóre modele. Olejaki prawdziwe to tylko Suzuki miało.Do jazdy w korkach to szukaj tylko motocykl chłodzony cieczą.
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2020
Miasto: Pomorskie
Posty: 73
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 4 godz 49 min 15 s
|
![]()
Nie rozumiem jednego .
Kto mając motocykl stoi w korku. Nigdy nie stoję w korku po to jest motocykl . |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Rafał RS7 - zasadniczo też, a najlepiej w ogole poza miastem. Ale czasem shit happens, a to wypadek na autostradzie a to jakaś masakra na wylocie z Warszawy.
Herni, ok wiem co masz na myśli - w suzuki był inny obieg oleju i jego część krążyła tylko w celu chłodzenia. Umówmy się że w tym kontekście olejak to potoczne określenie m.in. boxerów bmw chłodzonych powietrzem do 2012r. Powietrzak brzmiałoby głupio ![]() BTW odnośnie chłodzenia to w RT 1150 dla niemieckiej policji były montowane dodatkowe wiatraki na chłodnicę. Na Adventure rider jest opis jak montowany był wentylator z KTMa. To oczywiście ekstremalne przypadki, zwykłemu użytkownikowi raczej to zbędne. To co, może jakiś pomysł na lepsze umocowanie tych lampek? Ostatnio edytowane przez zimny : 28.06.2022 o 09:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Odkąd je zamontowałem to właśnie ku temu się trochę skłaniam, tyle że sprzedać raczej bo za późno na zwrot, no i instalację po swojemu zrobiłem
![]() ![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
Ośmielam się nie zgodzić. Halogeny używane w dzień ale skierowane na drogę a nie w nadjeżdżający pojazd znacznie poprawiają bezpieczeństwo jednośladu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,364
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 1 tydzień 6 dni 23 godz 13 min 6 s
|
![]()
Chciałbym mieć ten problem, czy używać halogenów podczas jazdy czy nie. Przeważnie nie używałem ale ostatnio mało jeżdżę, jak już to krótkie kółko. Dzisiaj zrobiłem takie na wsi aby sprawdzić czy wszystko działa, ale się źle czułem w kroksach i w kapeluszu panama. Nawet sobie myślałem że głupio robię bo w moim wieku gorzej się człowiek zrasta, ale spokojnie nie przekraczając 50 km/h bo powyżej rondo kapelusza albo chce nam zasłonić oczy albo odfrunąć. Nawet myślałem że racjonalnie powinieniem,go sprzedać, ale moja żona powiedziała że nigdy w życiu. I dobrze. Chyba jednak naprawię w serwisie tą listwę paliwa bo to jedyna rzecz która mnie denerwuje, a halogeny mam od nowszych modeli, takie ledowe chyba, sprawdziłem ledowe
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
![]() Co do światełek - PANOWIE, kurła, ja tylko zapytałem o pomysł na lepsze mocowanie tych LEDów ![]() ![]() ![]() Consi, dzięki za fotkę, coś tam zaświtało jak przerobić mocowania u mnie aby było to bardziej kompaktowe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |