|
![]() |
#1 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]()
Fanatyk. Pamiętaj że sporo osób miało lc4 i zna te przebiegi
![]() do meritum, sprawy. Miałem wtryskowe 450, wczesniej 520, 525 itd. W trasie można spokojnie przedłużać wspomniane 15h. Ja w Gruzji wymieniłem olej po 1200km, na UA 800 km na oleju, itd. Zależy ile upalania w terenie. Osobiście przy jeździe typu ADV zmieniał bym olej max przy 1000- 1500 km. Jeżdżę z ekipą na husqvarnach 501 i exc 500 - w zeszły wekend zrobili 1800 km. W mojej ocenie do da się użytkować exc 450 /500 jako duala , dość sportowego , ale duala. ps. aktualnie do ADV mam dr 650, a do upalania fe 350 i ze względu na jaj konstrukcję nie robię nią ADV.
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Tylko jak my ich używaliśmy
![]() Ja piszę o osobach podróżujących na tych moto tak jak ten na tej 500'tce. Choć na niemieckim forum jest gościu co ma 600 od nowości, jeździ podobnie do mnie, czyli w enduro i silnik otwierał dopiero przy 150 tys. km. |
![]() |
![]() |