![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
STR miałem na tyle do kompletu z TKC 80 na przedzie. Nie gryzie tak jak Motoz ale za to wyje o niebo mniej
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Pirelki STR są idealne na asfalt i spokojny off, wytrzymują długo, więcej niż np karoo str i są mniej podatne na kwadratowienie przy nawet długig dojazdach autostradowych, obecnie tylko używam pirelek i nic innego mi niepotrzebne (komplet P+T)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Zarejestrowany: Mar 2021
Miasto: Kielce
Posty: 10
Motocykl: Honda ATAS 1100, KTM 690, KTM EXC-F 250
![]() Online: 14 godz 43 min 53 s
|
![]() Cytat:
![]() Jak taki zestaw sprawdzał się na asfalcie u Ciebie? Bo myślałem jeszcze połączyć TKC80 i GPSa z tyłu. Czy duża jest różnica na przodzie między takim TKC80 a STR czy GPS? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |