|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
To wszystko jasne - przy 85kg fabryczne zawieszenie ma o wiele lżej niż przy 100+.
Z moich obserwacji - sztywniejsza sprężyna podniosła tył (sag bliższy „szkolnemu”) i przód lepiej pracuje. Szczerze? Obecnie nie narzekam na przód. Tył daje radę tylko potrafi się rozbujać bo amor nie tłumi. Przejedź się 300ką ze sprężyna Hyperpro. Chwile jechałem na yss kompletnym - tak robi różnice, ale to łączka była.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2021 CRF250L & CRF250 Rally | Danny | Dział ogólny | 65 | 06.02.2025 18:58 |
XXVI WiR Rally 2021 dalej zwany podlasiakiem | sluza | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 205 | 20.11.2021 06:34 |
XXVI WiR Rally 2021 - koszulki | jendrus | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 65 | 27.10.2021 07:26 |
Endurorally 2021 | Onufry22 | Dział Producentów i Dostawców | 91 | 16.09.2021 12:36 |
Honda crf 250 Rally Twardsza tylna sprężyna amortyzatora | Viruus | Warsztat | 8 | 11.12.2019 13:56 |