Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.05.2022, 09:07   #1
lukasz_vip
 
lukasz_vip's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,424
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
lukasz_vip jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 tydzień 2 dni 2 godz 41 min 11 s
Domyślnie

I tutaj potwierdzę to co mówi Adagio. Miałem 3 AT RD07. W dwóch wałki idealne, a w jednej mimo 50tys. km przebiegu wałek lekko odbity z już wyczuwalnym luzem na zębatce. I to właśnie ta ostatnia była użytkowana na nie oryginalnej zębatce, głównie po mieście ze starem od świateł do świateł. I to właśnie w tylko w tej AT było słychać kosz sprzęgłowy właśnie od jeżdżenia od świateł do świateł. Dwie pozostałe jak kupiłem były na zębatkach OE i tam wałki idealne.

Wałek nie jest wyznacznikem przebiegu ale jest punktem, który trzeba sprawdzić obowiązkowo w AT.
lukasz_vip jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.05.2022, 14:06   #2
irekafrica
 
irekafrica's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Dębica
Posty: 266
Motocykl: Triumph Tiger 800 XCA
Przebieg: Rośnie
irekafrica jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 1 godz 56 s
Domyślnie

Mój przypadek ku przestrodze. Kilka lat temu kupiłem wymarzoną Afrykę rd-07 z 93roku(Milka) Gość przywiózł z Włoch od jedynego właściciela z nalotem 91tyś.Byla w tak idealnym stanie że wyglądała na 3-4 lata,zero sniedzi,nalotu, pięknie złote koła, lakier,papiery z serwisu do 90tyś Zrobiłem może z 400 km i myślę a zobaczę tu i tam. Odkręciłem osłonę zębatki tam OEM jak nowa, koło do przodu łańcuch na bok, zębatka schodzi i co? Masakra!!! Na wałku były tylko listki jak paznokcie! wieloklin był tylko od czoła,nie było szans na klej. Zaspawałem zrobiłem około 10 tyś.Sprzedałem ją mówiąc kupującemu który się zgodził bo tak pięknie wyglądała. Jak znajdę zdjęcie tego wałka i tutaj wkleję to się porzygacie bo nigdzie takiego nie widziałem.Kupilem później obecną 96r że Szwajcarii z nalotem 32 tys.i jest git.Do dziś mnie gryzie myśl co skończyło tak wałek amen.
irekafrica jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Afryka zachodnia - info poszukiwane adoado0 Przygotowania do wyjazdów 3 03.04.2018 17:26
ORTEZY gdzie można przymierzyć przed kupnem? Jarek_MTB Wszystko dla Afrykańczyka 7 10.08.2013 18:19


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.