|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Górny Śląsk
Posty: 68
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 4 godz 52 min 14 s
|
![]()
No...
Jeszcze trytki, drut stalowy, taśma z krokodyla i masz komplet naprawczy. PS. W olejakch są ampule i torxy... Wszystko w nieoczekiwanych miejscach ![]() Maciek |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
BTW - ja wychowany na trampkach i po staremu. Trytytki to podstawowe narzędzie naprawy prawie wszystkiego. Dodatkowo można nimi prawie wszystko zamontować ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Bulwarówka prawie gotowa. Wbrew trendom (że ma być alu) - sprawdzone i najlepsze moim zdaniem plastiki Givi e360.
Kiedyś za parę płaciłem 550! teraz niecałe 800 a i tak to jest nawet mniej jak połowa ceny za sam ori stelaż BMW ![]() ![]() ![]() Czy mogę zatem jechać do piekarni po chleb i do biedry na małe zakupy ![]() ![]() ![]() ![]() Poważniej, wyszło niestety szeroko - jakieś 108 ale byłem tego od początku świadomy, raz że ja tego użyję 2x w roku zapewne, dwa unikam miast, trzy jeździłem dużo V-Stromem z taką samą zabudową po kraju i za miedzę - nigdy mi nie wadziło. A boczne ze stelażem, wszystko nowe wyszło niecałe 1300pln. BTW - model e360 powoli coraz trudniej dostępny a jest najmocniejszy i pancerny. Do tego TANI na tle innych plastików, o alu nie wspominając. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: podkrakowska wioska
Posty: 126
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 3 godz 29 min 43 s
|
![]() |
![]() |
![]() |