Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.05.2022, 07:11   #1
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 14 min 8 s
Domyślnie

Producent łańcuchów zaleca smarowanie olejem przekładniowym.
To rynek wymyślił spraje.
Stosuję tylko hipol , w obecnym napędzie kilka razy zastosowałem psikacza bardziej jako eksperyment niż z przekonania o działaniu.
W poprzednich częściej psikałem i nie zrobiły takiego przebiegu.
Zdawcze zmieniam co ok 15tyskm( i nie są zniszczone) a na napędzie mam blisko 60tyskm.
Oczywiście że 50KM to nie to samo co 100 i szybkość zużycia może być inna ale fizyka działa podobnie.
Podciągnięcia łańcucha robiłem jakoś po kilku i kilkunastu tyskm potem może z jedno do obecnego przebiegu.
Rolki mają już luzy , na tylnej da się odciągnąć łańcuch ale od dawna nie muszę go podciągać.
Co by nie pisać , każdy na swój sposób zużywa motocykl , jednemu jeździ drugiemu się zużywa.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.11.2022, 14:55   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 46 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Producent łańcuchów zaleca smarowanie olejem przekładniowym.
To rynek wymyślił spraje.
Dokładnie, tak naprawdę to nie ma nic gorszego dla napędu jak spray, który dobrze trzyma się łańcucha, jeszcze w motocyklach szosowych ujdzie.

Olej + olejarka to najzdrowsze rozwiązanie dla napędu, przebiegu rzędu 40.000+ bez problemu (fabryczne zębatki) piach szybko odpada, niewielkie ciśnienie a można umyć cały napęd ciepłą wodą. Spray tylko lepi piasek i wszystkie inne muchy i komary a przy wymianie trzeb mechanicznie usuwać, tworzy się pasta ścierna zamiast smarować.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
zębatka zdawcza oldi Rama, zawieszenia, napęd 91 20.09.2020 15:29
Tripmaster do mnie mówi!!! Piotr B Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 7 30.10.2013 16:34
zębatka zdawcza konrad1f Rama, zawieszenia, napęd 13 09.06.2009 23:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.