![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Producent łańcuchów zaleca smarowanie olejem przekładniowym.
To rynek wymyślił spraje. Stosuję tylko hipol , w obecnym napędzie kilka razy zastosowałem psikacza bardziej jako eksperyment niż z przekonania o działaniu. W poprzednich częściej psikałem i nie zrobiły takiego przebiegu. Zdawcze zmieniam co ok 15tyskm( i nie są zniszczone) a na napędzie mam blisko 60tyskm. Oczywiście że 50KM to nie to samo co 100 i szybkość zużycia może być inna ale fizyka działa podobnie. Podciągnięcia łańcucha robiłem jakoś po kilku i kilkunastu tyskm potem może z jedno do obecnego przebiegu. Rolki mają już luzy , na tylnej da się odciągnąć łańcuch ale od dawna nie muszę go podciągać. Co by nie pisać , każdy na swój sposób zużywa motocykl , jednemu jeździ drugiemu się zużywa.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 46 s
|
![]() Cytat:
Olej + olejarka to najzdrowsze rozwiązanie dla napędu, przebiegu rzędu 40.000+ bez problemu (fabryczne zębatki) piach szybko odpada, niewielkie ciśnienie a można umyć cały napęd ciepłą wodą. Spray tylko lepi piasek i wszystkie inne muchy i komary a przy wymianie trzeb mechanicznie usuwać, tworzy się pasta ścierna zamiast smarować. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zębatka zdawcza | oldi | Rama, zawieszenia, napęd | 91 | 20.09.2020 15:29 |
Tripmaster do mnie mówi!!! | Piotr B | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 7 | 30.10.2013 16:34 |
zębatka zdawcza | konrad1f | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 09.06.2009 23:21 |