![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
170tyskm to żaden przebieg, jak wspomniano większość ma już kolejną setkę na liczniku ale myślą że jest inaczej
![]() Rozrząd powyżej 200 tys też sobie działa bez problemu. Zużyte wałki są najczęściej wyznacznikiem stylu jazdy i poszanowania sprzętu a nie przebiegu. Wyrokowanie że zaraz trzeba będzie topić w niej kasę to straszenie że za rok o konkretnej godzinie popada deszcz. Nie straszcie człowieka. Adam93 , na zdjęciu wygląda przyzwoicie , weź ze sobą na oględziny kogoś kto ci to obejrzy. Afryka to inny motocykl niż większość i lata czy przebieg nie robią na niej takiego wrażenia jak przeciętny motocyklista myśli. Te 170tyskm dla wielu silników już agonia lub dawno kapitalny remont a dla Afryki dobre dotarcie. Powodzenia.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Afryka zachodnia - info poszukiwane | adoado0 | Przygotowania do wyjazdów | 3 | 03.04.2018 17:26 |
ORTEZY gdzie można przymierzyć przed kupnem? | Jarek_MTB | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 10.08.2013 18:19 |