|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2016
Miasto: Bochnia
Posty: 158
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 dni 19 godz 42 min 15 s
|
![]()
Dzięki panowie za podpowiedzi .
Dopytam tylko czy jesli dospawam nakrętkę i śruba jest rozgrzana to czy szybkie zamrożenie śruby coś da ? I wtedy kredic w lewo i prawo powoli czy nie mrozić śruby tylko zaraz po spawaniu kręcić ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 319
Motocykl: CRF1100 DCT ES
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 22 godz 40 min 35 s
|
![]()
Przyspawaj tam nakrętkę M8 lub M10 i poczekaj aż szpilka i nakrętka przestanie świecić na czerwono. Załóż klucz, poruszaj lewo/prawo i odkręcisz. Nic nie trzeba mrozić.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Może ktoś w pobliżu ma podgrzewacz indukcyjny ? To by pomogło bo grzejesz tylko szpilkę, czekasz i znowu, powstają od mikro pęknięcia. A jak nie to. Jak wyżej koledzy pisali przyspawaj nakętkę i odczekaj do pełnego wystygnięcia, inaczej urwiesz to co przyspawałeś. To z autopsji.
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Podkładka handbarów T700 | Lis | Yamaha | 3 | 21.04.2022 21:42 |
Jak wymienic uszczelki kolektora wydechowego | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 28 | 29.04.2019 09:30 |