![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Jest kilka szkół. Ja w trampku z takim sobie wałkiem wkleiłem na Loctite nie pamiętam jaki ale mam w garażu i mogę sprawdzić - było ok.
W trampku z dobrym wałkiem dawałem zębatkę OEM i smarowałem pasta Molykote Gn Plus. Tak mi podpowiedzial ATomek który ma pod 200 tys w swojej Afryce i wałka nie kleił raczej jeszcze. Co ważne to niezależnej od zużycia zębatki zmiana co 10 do max 12 tys km. W ten sposób wałek po 100 tys będzie wyglądał jak prawie nowy. Pozdrawiam Zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zębatka przednia (luzy) | JANEK | Rama, zawieszenia, napęd | 202 | 08.02.2019 00:26 |
Klej do śrub | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 7 | 09.11.2008 09:19 |