![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
Administrator
![]() |
![]()
Niby wszystko fajnie , tylko że przy takich pomiarach ( jak chcesz być dokładny) trzeba brać pod uwagę wysokość centralki ( czy opona jest w powietrzu czy oparta na podłożu )
czy jest to 07 czy np 03 ...... W przypadku bocznej stopki , czy zawieszenie tylne jest nisko ustawione czy np sprężyna wzmocniona( ma to wpływ na ustawienie wahacza a tym samym na zwis łańcucha) można by też wziąć pod uwagę pochylenie( długość stopki) im bardziej moto na boku tym bardziej zawieszenie odciążone i wahacz niżej......wreszcie czy jedziesz sam czy z większym ładunkiem istotniejsze w 03 niż 07..... Wiem że zaraz powiecie że wymyślam i po to jest tolerancja w naciągu żeby się w niej zmieścić....ale skoro tak czytałem o tych różnych sposobach to postanowiłem nieco uściślić dane pomiarowe i czynniki majce na nie wpływ. A jako że nie lubię sobie życia utrudniać to tylko obciążam AT jedną osobą i sprawdzam czy dotknę końcówki ślizgu ,przy pełnym załadunku o dołek luźniej i koniec pomiaru, żaden inny czynnik nie jest do tego potrzebny. Pozdrawiam i życzę długich przebiegów łańcuchowych.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 26.02.2013 o 15:25 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Naciąg łańcucha | Dzieju | Regularne czynności serwisowe | 100 | 11.09.2014 09:01 |
Osłona łańcucha z ALU. | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afryki | 9 | 18.04.2011 11:43 |