|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Posty: 130
![]() Online: 1 tydzień 15 godz 55 min 26 s
|
![]()
do 300ki taka zeta dedykowana.
i od razu informacyjnie, taka wzmacnuana dzwignia zmiany biegow RFX z 250L nie pasuje do czysety, za duzy otwor montazowy. ![]() ![]() Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
__________________
Szanuj lasy. Ty też kiedyś możesz zostać Partyzantem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
![]() Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
![]()
To wychodzi na to ze ta dedykowana do 300L nie pasuje idealnie. Otwor pasuje wszystko git ale nie schodzi sie w osi przy pompce. Podobno kazdy sie z tym meczy.
Ori dzwignia zostal zgilotynowany ten pedalik(?) ktory naciskam stopa i zostala mi po prostu wajcha. I tak dziwne ze tyle to wytrzymalo po moich glebach bo ori jest z gownolitu. Problem z nia jest taki ze ten pedalik sie nie sklada jak w zecie i od razu odpada jak dobrze trafisz w kamien. Linke zaloze bo poki co zakladane w warunkach polowych. Edit. Faktycznie nie ma do 300L wiec mam od 250l. Trzeba troche nagiac mocowanie pompy i jest ok ale zanim do tego doszlismy to omg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Posty: 130
![]() Online: 1 tydzień 15 godz 55 min 26 s
|
![]()
info dla tych, co planują zakup osłony na lampę przód. plaster miodu nie pasuje zupełnie. niby jest dedykowany, a za chooja nie przypasi. jest jeszcze kratka, też z "uszami" u góry. tych rogatych nie bierzcie.
jak już, to kratka do 250Ly, co ma uszy w połowie.
__________________
Szanuj lasy. Ty też kiedyś możesz zostać Partyzantem... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
![]() Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 11:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 10:02 |