|
|
|
|
#1 |
![]() |
Zgadza się, ale ciekawostka - jeździłem trochę 900 i 850 ostatnią wersją. 850 jest dla mnie dużo przyjemniejszy do turystycznych zastosowań - silnik pracuje bardziej miękko, płynniej przechodzi z hamowania silnikiem do przyspieszania, pięć biegów nie zmusza do wachlowania - wsadzało się 5 przy 50-60 km/h i zapominało o skrzyni.
__________________
All you need is love. And motorcycles. |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 637
Motocykl: CRF1000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 20 godz 54 min 44 s
|
Cytat:
taki styl jazdy w TDM powoduje, że prędzej czy później zapukają główki korbowodów. Widziałem taki silnik na stole... Dla zdrowia silnika lepiej jednak zredukować i wejść na obroty, zamiast nadużywać elastyczności. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Yamaha XTZ Super Tenere vs Honda Africa Twin | spider2you | Inne - dyskusja ogólna | 59 | 19.10.2014 02:07 |