Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.04.2022, 08:05   #1
ziutek2002
Tomaj
 
ziutek2002's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Nekla wlkp
Posty: 532
Motocykl: RD07,CRF1000L/DCT, XL600V
Przebieg: znośny
ziutek2002 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 6 godz 11 min 14 s
Domyślnie

Temat wlutowania samej diody - ja to wywaliłem. Stwierdziłem, że zajrzę sobie tam po każdym sezonie, a sam styk i tak wystarczy na kilkadziesiąt tys kilometrów. Po ostatnich przygodach z zasilaniem paliwa i testach jakie zrobiłem z diodą i bez - tak jak Dzieju napisał: spowalnia ona pracę pompy.

Ostatnio edytowane przez ziutek2002 : 11.04.2022 o 07:55
ziutek2002 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa Facet w RD04 prośba o poradę. spider2you Uklad paliwowy i wydechowy 30 04.10.2020 16:11
Jak powinna pracować pompa paliwa w RD04 Bass Astral Uklad paliwowy i wydechowy 31 18.07.2020 14:30


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.