|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,909
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 18 godz 29 min 8 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S Ostatnio edytowane przez Novy : 06.04.2022 o 22:45 Powód: Usunąłem zdjęcia z cytatu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
![]() Zarejestrowany: May 2021
Posty: 285
Motocykl: GG ES700
![]() Online: 2 dni 2 godz 35 min 53 s
|
![]() Cytat:
![]() Cytat:
![]() Update! Dostałem odpowiedź od Adventure Spec. Powiedzieli, że wszystko jest ok i na stronie jest to dokładnie napisane. Faktycznie napisali, ja nie sprawdziłem. Pytanie tylko jaki do ch.... jest sens wypuszczanie dedykowanego produktu do 300L reklamując go "Designed for a perfect fit on the CRF 300L" podczas gdy trzeba sobie samemu kombinować dystanse, żeby w ogóle to było użyteczne ![]() Zagotowali mnie i nie omieszkałem napisać na globalnej grupie na FB, żeby ostrzec innych. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 11:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 10:02 |