|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Matjasku, przepraszam ale musiałem wrzucić kamyczek do tego lizania po jajkach!
![]() A ciut poważniej to CRF'ka to bardzo fajny motocykl tylko trzeba trzymać minetkę, trochę zawias utwardzić, gumki stosowne i będzie git! ![]()
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Dobre ludzie Czarnuchy może podpowiedzą, bo na forum BMW raczej się nie dowiem.
Smary, jak to w GSie. Do wszystkiego drogie i najlepiej z ASO ![]() Po kolei: 1. wielowypusty wału - Optimoly MP3 / TA (czy względnym zamiennikiem jest Molykote GN-Plus? Molykote ma tą przewagę że ją mam); 2. uszczelnienie osłon gumowych to wiem że Staburags NBU30PTM i specjalnie nie ma zamienników, zamówiłem oryginał; 3. natknąłem się jeszcze na smar do przegubów wału (?) tj. Klübergrease LFT 71-402. JEst w katalogu BMW razem z wałem. Czy warto zakupić i zastosować? Ktoś coś wie? Smaruje się tam jeszcze jakieś łożyska czy coś? Przy okazji - mam w przekładni i skrzyni olej LM 75W90 GL5, wiem że stosuje się też 75W140 - czy zastosowanie tego drugiego daje jakieś efekty w postaci wyciszenia pracy napędu przy otwarciu/zamknięciu przepustnic? Tzn. przy zmianie obciążeń. Raczej nie mam ani luzów w napędzie (porównywaliśmy z Navaja, on ma ultra świeżynkę) ani w sprzęgle. Tylko u mnie bardziej słyszalne jest takie stukanie przy zmianach obciążeń / zasprzęglaniu etc. Mechanik mówił że pracuje normalnie zupełnie. Także tak bardziej z ciekawości. Brzeszczot pamiętam polecał bardzo 75/140. Nie posłuchałem i chyba wymienię dwa razy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,424
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 2 godz 53 min 43 s
|
![]() Cytat:
punktu nr 2 nicht verstehen ![]()
__________________
Nie ważne gdzie, nie ważne czym. Ważne z Kim. |
|
![]() |
![]() |