|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Dziękuję Consi, chyba spróbuję Roxów rodem z Chin, kosztują ok 140pln. Nie będę ryzykował oryginałów nie mając pewności że to tego szukam.
Matjas, a co zrobiła Honda? Ominęło mnie bo najnowsza jaką miałem była bodajże z.... 2005r. Wiosna... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
To samo co 30 lat później BMW, tylko chyba nie używali słowa 'adventure' ![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Z tymi roxami z chin ostrożnie by ci kiera w łapach nie została w nieprzewidzianej sytuacji. Jakiś czas temu głośno o nich było ...
|
![]() |
![]() |
#4 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Dubel, poważnie mówisz?
Myślałem że Alu to Alu - co za różnica. Ale kierownica to fakt, dość istotny element.... Na razie z dumą skończyłem mojego pomysłu naprawdę pompy ABS, jutro lub pojutrze dzień prawdy czy będzie działać. Pozdrawiam Zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Aluminium jest tyle różnych stopę że .... Element ma być frezowany nie odlewany. Później jak będę miał chwilę podeślę ci propozycje czym to zastąpić by było bezpiecznie i dobrze . |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Testowo pojeżdżone 180km - heble bez zarzutu, ABS działa także - żadnej skuchy, uzbraja się właściwie za każdym razem, działa jak trzeba, żadnych błędów. Jestem, kurde, bardzo z siebie zadowolony w tej kwestii
![]() ![]() ![]() Skorpiony na dotarciu, ale wstępnie powiem tylko tyle że nic a nic nie ściemnialiście na ich temat. Ostatnio edytowane przez zimny : 26.03.2022 o 09:46 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Z tymi zaworami to zawsze jak się podchodziło do tematu w "normalnym" motocyklu to przychodziło mi do głowy dlaczego Ci od gieesów mają tak dobrze
![]() Ronin, trudno powiedzieć ile zaoszczędziłem. Jakbym miał kupić nową pompę w ASO to jest to koszt 6800 bodajże. Używana około 1500. Ceny regeneracji jakie słyszałem to od 500 do 1500zł. Z tym że trzeba dobrze trafić bo to jak wcześniej została potraktowana pompa u mnie wołało o pomstę... ![]() Pomijając koszty mechanika do demontażu i montażu pompy bo to było razem z oponami i innymi sprawami, to koszty swoje zamknąłem w około 300zł. Pompę od Focusa można kupić od 50zł nawet ale szukałem w idealnym stanie z auta po małym przebiegu. 500km minęło, wsio działa bez zarzutu. Trudność pewna polegała na tym, że wiedza na te tematy jest mocno "reglamentowana", nie odnotowałem takiej chęci dzielenia się pomysłami jak tutaj czy wśród trampkarzy...w Polsce w ogóle z BMW robi się trochę prom kosmiczny. Fakt, że motocykl ma swoją specyfikę i wymagania serwisowe + CAN który dla mnie jest nowością. Na forach międzynarodowych i szczególnie u jankesów nie ma tego problemu. Samo ustalenie dokładnego typu silnika trochę mi zajęło (jest on montowany w pompach także w niektórych VW a także BMW jakby kogoś miała razić naklejka Ford na silniczku w ABS ![]() Pozdrawiam zimny ps. wielką w pewnym sensie zaletą GSa jest jego inność - dzięki temu będę się edukował. W Trampku czy V-Stromie niewiele rzeczy budziło już moje zdziwienie czy zastanowienie. Tu czeka mnie nauka :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
![]()
No panie Zimny robisz larum, że hebli ni ma a dobrze klamką się nie pobawił.
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() |
![]()
Pomalowane Alu osłony zbiornika. Bity
![]() |
![]() |
![]() |